Известие

Collapse
No announcement yet.

Просто 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ремъка си е добре опънат.Нямам с какво да измеря напрежението и не е мерено.А проблема се оказа друг.Сега когато е студено и като я запаля,без газ,и оставям колата да се загрее.Така към 5-10минути.През това време си свети лампата на акумолатора и не се зарежда.И така по 2пъти на ден.Тя си работи към 20 минути без да зарежда.И за една седмица акумолатора пада.
    Сега като я запаля давам малко газ да изгасне лампата и да си се зарежда.
    Честит празник на всички.Нека си припомним какво пише на герба на България и колко често го спазваме.

    Comment


    • #47
      за мене просто регулатора си е заминал,примери си напрежението с мултацет и тога да се говори по обстоино.Имам един и мога да ти го пратя ако искаш зарежда на 13 волта за проба.

      Comment


      • #48
        ОК.Като го измеря ще пиша.

        Comment


        • #49
          Честит празник колеги ! По темата ще кажя само "ЧЕТЕТЕ КАКВО Е ПИСАНО" има страшно много писано по темата .
          Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
            Честит празник колеги ! По темата ще кажя само "ЧЕТЕТЕ КАКВО Е ПИСАНО" има страшно много писано по темата .
            Кой да чете, бе!
            С брат ти си счупихме пръстите, ама е по-лесно да свалиш динамото и да смениш регулатора, в повечето случаи напразно, отколкото да почетеш малко
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #51
              Търся "кожухчето" за скоростния лост от 1ва или 2ра серия на Алфа 33.Ако има някои запазено,да ми пише.

              Comment


              • #52
                След смяна на гарнитури на изпускателните колектори,горивен филтър и заварки по ауспуха(големи благодарности на Свилен)двигателя не се чува ,че работи.Обаче в ниските обороти се появиха вибрации,които от двигателя се предават на купето.Когато се натисне с ръка смукателния колектор звука на вибрациите се променя.И като бъзикаш маншона между инжекциона и смука. колектор купето спира да тресе,явно маншона предава вибрациите към купето.Иначе си работи чудесно,увеличат ли се оборотите вибрациите изчезват.Някакви предположения какво може да е

                Comment


                • #53
                  А може и да е скъсан и да смуче въздух и от там да тресе мотора от многото въздух

                  Comment


                  • #54
                    Едвали,маншона мисля че е наред.Все пак като намеря време ще го погледна.Ако смучеше от там въздух щеше да се отрази на работата на двигателя.
                    Между другото Морти,аз ти исках телефона,но все нямам време или изниква нещо и не съм ти се обадил още.Та да те питам перката на радиатора как е,добре ли работи?

                    Comment


                    • #55
                      Провери си болтовете на въздушния филтър
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #56
                        Да,работи отлично(перката).По принцип когато мотора е в ниски обороти,наи му се отразява многото въздух.
                        Last edited by morrty; d.m.y г., 10:53.

                        Comment


                        • #57
                          Проверих маншона и болтовете-супер са си.
                          А относно перката можеш ли да ми я запазиш,плюс термоключа и разните жички.Че моята не работи и ме съмнява да не е предала богу дух.

                          Comment


                          • #58
                            твои са

                            Comment


                            • #59
                              Отново ще повдигна въпроса с тресенето на двигателяКато я запаля тресе и трака като дизел.Това на 1000 оборота.Като вдигна на 2000 и мърка.Клапаните се чуват-звука е като тцъкане.Въпроса ми е как да разбера дали клапаните са за смяна без да се отваря мотора?

                              Comment


                              • #60
                                с какво масло си. измери налягането на маслото. пробвай също да запушиш ауспуха , да видиш ще има ли налягане на газовете или имаш теч от някъде.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X